Полетът ми е закъснял с 12 часа, но въздушният превозвач казва, че не може да ми предостави храна и напитки. Вместо това ми казва да запазя фактурите за направените разходи за тях. Какво следва да направя в този случай?

Отговор

В случай, че полетът ви има голямо закъснение, то въздушният превозвач следва да Ви предостави необходимата помощ и грижи. Следва да Ви бъдат предоставени храна и напитки, съобразно времето за изчакване, достъп до телефон, компютър, факс, хотел, когато е необходимо и трансфер между летището и хотела. В случай, че въздушният превозвач не може да Ви окаже помощта и съдействието, изложени по-горе и Вие сами направите разходи за тях, то тогава следва да запазите всички фактури и да ги изпратите (копие или оригинали от тях) до превозвача в кратък срок за връщане на сумите по направените разходи.